meh la klik...cer klik..cer klik..

Wednesday, November 2, 2011

    

see..pic2 senyuman kat ats nih..indah nye bile kite tersenyum n bile melihat senyuman org..but, its not all d time kite mmpu tersenyum kan..kan..da,xkan time stress ngan keje ko leh senyum mcm kat ats tuh..unless kalo kite 'bahagia' je sntiasa macam pic yg tgh tuh...he.he.mcm aku,kalo stress,bz ngan keja,xkan nye aku senyum..tp memandangkan keja aku kena berhadapan dngn public hari2,terpaksa la senyum..watever it is..senyum adalah sedekah..n pd aku senyum pun adalah terapi..so,bile aku kat pejabat, tgh stress keja, atau kalo terpikir benda yg menyesakkan minda, automatic akn refer back to lirik kat bawah nih...jom layannnn.. 

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... kan baik baik saja

Bila ketetapan tuhan
Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang


and last picture, pic aku yg sempt tersenyum even tgh bz siapkan findings utk kes...*konon*)



saje nak tayang tgh wat keje..))
wat semua bloggers n member2, just hadapi dengan senyuman ok...))

No comments: